درمان نارسایی کلیه است بدون دیالیز به طور موثر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نارسایی کلیه است بدون دیالیز به طور موثر

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید دیالیز یا پیوند کلیه را به طول عمرش خود را. می توانید تصور کنید چه بدون دیالیز اتفاق می افتد؟ آیا درمانی دیگر برای کمک به آنها زندگی طولانی تر و بهتری وجود دارد؟

نارسایی کلیوی - این نوع از کار پس از عملکرد کلیه کاهش می یابد، اگر آن را نمی توانید در به موقع کنترل، آن را به زودی به اورمی توسعه، عملکرد کلیوی به تدریج از دست، در گذشته، تبدیل به یک بار به بدن است. بیماران باید عادات زندگی تغییر دهید، برای دفاع از چند مواد غذایی، خوردن سبزیجات برگ سبز بیشتر و جلوگیری از منبع تغذیه رانندگی، مانند قهوه، چای، دستگاه گوارش، و به ترک سیگار و نوشیدن. شما همچنین باید غذاهای پورین کمتر مانند غذاهای دریایی و حیوانات قسمتهای داخلی را بخورند. نه بیش از اندازه، توجه به بقیه، مطمئن شوید که شما زمان کافی برای استراحت است. همه آنها می تواند کمک به تسکین علائم اما می تواند بیماری را درمان نمی کنند.

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

دیالیز یک درمان معمول برای این بیماری است، اما دارای عوارض جانبی بسیاری، و بیماران باید آن را برای بقیه عمر نیست. اما بدون آن، بیماران ممکن است به زمان زیادی ندارد، و تنها چیزی که شما نیاز دارید - برای در ناامیدی صبر کنید. خوشبختانه، یک درمان جدید، شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی وجود دارد. با آن، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر بدون دیالیز زندگی می کنند. این نوع از داروهای منحصر به فرد چینی برای استفاده خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه خود، سن-شو-akupunktom، گیاهان مولکول های ماشین آلات برای پردازش ارتعاش، نفوذ از طریق بدن انسان با پوست، سلول های فضا و فضای بافت، و سپس به ترتیب، در نهایت افتادن به کلیه برای افزایش گردش خون کلیوی و بازیابی کارآمد عملکرد آسیب دیده کلیه.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، لطفا به ما ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: